مسابقه دلنوشته روز خوب پیروزی برگزار می‌شود 

مسابقه دلنوشته روز خوب پیروزی برگزار می‌شود 

تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
رضا صدیقی مهنی گفت: در نظر داریم به مناسبت ایام الله دهه فجر، مسابقه دلنوشته روز خوب پیروزی را به صورت مجازی برگزار کنیم.

«رضا صدیقی مهنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به ویژه برنامه های کانون حضرت علی اکبر (ع) در دهه فجر، گفت: به مناسبت این ایام فرخنده طرح سه شنبه های تکریم با محوریت تجلیل و تکریم ۲ نفر از پیشکسوتان مبارز انقلابی برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت افزود: یکی دیگر از ویژه برنامه های دهه فجر، برگزاری نشست روشنگری و بصیرتی تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی با همکاری پایگاه مقاومت بسیج است تا از این طریق نوجوانان و جوانان بیش از پیش با انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن آشنا شوند.

وی بیان کرد: طرح شنبه های کتاب نیز با محوریت معرفی کتاب هایی با موضوع انقلاب اسلامی و زندگی امام خمینی (ره) برگزار شد.

صدیقی مهنی ابراز کرد: یکی دیگر از ویژه برنامه های دهه فجر، حضور اعضای کانون در گلزار شهدا و غبارروبی قبور مطهر شهدا بود که با هدف تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدا برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت ادامه داد: همچنین در نظر داریم مسابقه دلنوشته روز خوب پیروزی را به صورت مجازی برگزار کنیم.

وی اظهار کرد: در این مسابقه شرکت کنندگان باید دلنوشته ای با موضوع ۲۲ بهمن بنویسند و در این دلنوشته احساسات خود را نسبت به پیروزی انقلاب اسلامی بیان کنند.

صدیقی مهنی اضافه کرد: هدف از اجرای مسابقه روز خوب پیروزی این بود تا نوجوانان و جوانان در مورد اتفاقات و وقایع دوران پیروزی انقلاب اسلامی تحقیق و مطالعه کنند تا از این طریق بیشتر با انقلاب اسلامی و اهداف آن آشنا شوند.


مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت عنوان کرد: یکی دیگر از ویژه برنامه های مناسبتی این ایام، برگزاری اردوی جهادی یک روزه است که در این اردو قرار است با مشارکت بچه مسجدی های کانون برای تکمیل ساخت یک واحد مسکن ایتام فعالیت کنیم.

وی در خاتمه یادآور شد: در آستانه ورود به ایام الله دهه فجر، فضای مسجد آذین بندی شده و در این مدت کلیپ و عکس نوشت هایی که بچه های مسجد با موضوع انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن تولید کرده اند در فضای مجازی در حال انتشار است.

پایان پیام/ 586